روغن کنجد تازه بدون بو و سالم مقوی

  • ۰
  • ۰

روغن کنجد مزایای زیادی برای مو و پوست سر دارد. این حاوی مقادیر اسید چرب و ویتامین است که نه تنها به خواص مرطوب کننده کمک می کند، بلکه خواص شفا دهنده ای که باعث تغذیه ریشه های مو می شود

در اینجا 7 مزیت استفاده از روغن کنجد برای مو و پوست سر وجود دارد.

1. جلوگیری از موهای زودرس مو.

اسید های چرب و ویتامین های موجود در روغن کنجد می توانند از رشد سریع موهای فولیکول جلوگیری کنند بنابراین شما می توانید رنگ طبیعی موهای خود را حفظ کنید. اعتقاد بر این است که روغن کنجد ممکن است حتی رنگ موهای شما را تیره کند. اسید های چرب و ویتامین ها می توانند به بهبود سلامتی مو کمک کنند.

2. رشد موهای سالم را تشویق می کند.

روغن کنجد می تواند با تشویق گردش خون از طریق پوست سر مفید باشد، که به نوبه خود باعث تقویت رشد شفت مو و فولیکول مو می شود. این روغن همچنین می تواند به عمق فولیکول های مو نفوذ کند تا از آسیب های شیمیایی شامپو ها و تهویه ها جلوگیری شود. بهترین روش برای استفاده از روغن برای تشویق رشد موهای سالم، به عنوان درمان روغن داغ است. این را می توان به طور مستقیم به پوست سر خود اعمال کرد و بعد از 20 دقیقه شستشو داده شد.

3. فراهم می کند حفاظت از اشعه ماوراء بنفش

قرار دادن روغن در موهای خود را فراهم می کند راه به طور طبیعی فراهم حفاظت از کرم ضد آفتاب برای مو و پوست سر. این باعث می شود که موهای شما بعد از مواجه شدن با نور در معرض نور خورشید قرار بگیرند. روغن کمک می کند تا یک مانع محافظ در اطراف شانه مو و پوست ایجاد شود. از آنجایی که روغن به خوبی جذب می شود، این روش خیلی بهتر از سعی در تار کردن کرم های ضد آفتاب در طول موی شما است. روغن همچنین می تواند مو را از اثرات مضر آلودگی محافظت کند.


  • ۹۷/۰۸/۲۱
  • faeze ghanbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی