روغن کنجد تازه بدون بو و سالم مقوی

  • ۰
  • ۰

روغن کنجد را می توان به راحتی روی موهایتان اعمال کرد. شما می توانید به سادگی چند قطره را در کف دستان خود قرار دهید و آنها را به هم بزنید تا روغن را گرم کنید. سپس روغن را می توان به محل تمرکز روی درمان اعمال کرد. اگر شما پوست خود را درمان کنید، یا آن را به رشته های مو خود مالش دهید تا آن را نرم کنید، آن را به پوست سر بمالید. ممکن است بخواهید روی ریشه ها تمرکز کنید، اگر شما به پایان رسیده است.

 

روغن کنجد تازه بدون بو و سالم ومقوی به عنوان ماسک مو

روغن کنجد را می توان به عنوان ماسک مو استفاده کرد. شما می توانید 10 میلی لیتر روغن کنجد را به دستان خود بمالید و از مو و پوست سر استفاده کنید. بگذارید آن را به مدت 20 دقیقه بر روی پوست خود بگذارید. اگر میخواهید یک درمان یک شبه انجام دهید، یک حوله سبک را روی سر خود قرار دهید تا از بالش خود محافظت کند.

هنگامی که آماده هستید، می توانید موهای خود را با یک شامپو معمولی شستشو دهید. بدون نیاز به وزن خود را با تهویه مطبوع در نظر بگیرید. پس از چند تمرین، به شما می گویید که موهای شما چقدر نرم است.


  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • faeze ghanbari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی